Znaczenie aktywności umysłowej dla zdrowia neurologicznego
propagowanie jest przynoszącą efekty odmianą zachęcenia nabywcy do zaciekawienia towarem, usługą lub marką. rozgłaszanie i zachęcanie do zainteresowania na dany wyrób to reklama. ma być ona ukierunkowana wyłącznie na interesy określonej jednostki – sprawdź ANCHOR. to znaczy, że produkując, a potem wyświetlając spot reklamowy, można jedynie chwalić, proponować i przedstawiać towar swojej marki, bez porównań z takim samym wyrobem innego wykonawcy. Taka forma prezentacji jest zabroniona. zakazuje się wskazywać marki konkurencyjnej w swej reklamówce, bez względu na to, czy chcemy wyłącznie o niej wspomnieć, czy również, co jest niedozwolone zniesławić konkurującą na rynku jednostkę czy też jej wyrób. Można natomiast użyć sformułowania o bezkonkurencyjności swojego wyrobu w stosunku do innych, bez przytoczenia konkretnych rywali. wyjaśniając to,można o własnym wyrobie twierdzić lub pisać, iż jest on niedościgniony w branży, że jest numerem wiodącym, że jedynie ów wyrób spełni oczekiwania człowieka. Nie można tutaj odbiegać odprawdziwości, ale właśnie owa forma jest dozwolona.
2. Kontynuuj
5. Kontynuuj